Ruch wspomagający dietę

Ruch wspomagający dietę

Nie ma kobiety, która nie próbowała by jakiejkolwiek diety. Jednak podczas stosowania każdej diety niezbędny jest ruch, który jest kluczowy nie tylko podczas odchudzania się, ale i w ogóle życia. Nie chodzi o to, aby zaćwiczyć się na śmierć, do upadłego. Ruch może być umiarkowany, bez nadmiernego obciążania. Ważne tylko, aby był regularny i systematyczny. Warto zacząć od spacerów. Na początek można spacerować 15-20 minut dziennie. Z czasem można zwiększać czas do 30 minut, a nawet godziny. Większość ludzi, którzy zaczynają od codziennego spaceru, kończą na joggingu. Jednak nic na siłę, na wszystko przyjdzie czas w sposób naturalny. Regularne uprawianie ćwiczeń naturalnie zwiększa tętno, ciśnienie krwi, sprawiając, że krew płynie szybciej i mięśnie oddechowe, szkieletowe i mięśnie serca są bardziej odżywione i zdrowsze. Po około miesiącu zwykłego codziennego biegu nasze ciało będzie znacznie bardziej elastyczne i wytrzymałe. Posiłki trawione będą szybciej, a tłuszcz i węglowodany spalane będą w mgnieniu oka. Warta jest motywacja, która będzie podtrzymywała nas w postanowieniach. Warto razem z przyjaciółką lub partnerem rozpocząć wspólne treningi. W przyszłości nasze ciało doceni wszelkie starania i na dłużej zachowamy witalność i zdrowie. Warto pamiętać o zdrowiu i zacząć od zmiany już dziś.